Thursday 4 September 2014

Ulei hidratant pentru par Farmec ArganPlus

In postarea de astazi va voi impartasi un mic secret. Adesea sunt intrebata despre produsele pentru par pe care le folosesc datorita faptului ca parul meu arata mereu sanatos. O sa va convingeti de asta in pozele de mai jos, care au fost facute dupa doua saptamani de mare, in care parul meu a fost expus zilnic la razele soarelui. Secretul? E simplu. Nu uit niciodata sa folosesc un ulei hidratant pe lungimea parului, insistand pe varfuri. Repet acest ritual la fiecare spalare. Bineinteles, uleiul hidratant nu scuteste aplicarea unui balsam sau a unei masti. Il aplic pe parul ud, lasand apoi parul sa se uste. 

In ultimele saptamani am folosit uleiul din noua gama ArganPlus de la Farmec, care isi face treaba foarte bine. Are un miros placut care persista, dar cel mai important este raportul calitate - pret. Flaconul de 100 ml se poate achizitiona la pretul de 23 de lei, un pret foarte accesibil in comparatie cu celelalte produse existente pe piata. Il recomand? Fara indoiala. 

Ati incercat vereun produs din gama ArganPlus? Daca da, ce parere aveti despre ele?


Daca nu stiati, produsele Farmec se pot gasi acum si online, aici. Pe site gasiti de la produse pentru unghii, par, machiaj, pana la produse de curatenie si insecticide. Nu uitati sa dati like paginii de facebook Farmec pentru a fi la curent cu toate noutatile.


Urmariti-ma pe:

9 comments:

Frombeautywithloveblog said...

ai un par foarte frumos :*

Kleo said...

intr adevar ai un par foarte frumos, eu folosesc un produs de la wella :)

Anonymous said...

eu deocamdata folosesc de la anian, de la farmec nu am incercat, dar suna tentant!

Deya said...

Hmm l-as incerca si eu .ajuta si varfurile despicate ?

Annie said...

Ce-mi place părul tău!
Poate că în viitorul apropiat voi testa şi eu uleiul acesta. Acum am în baie altele trei pe care trebuie să le termin :))
Te pup :*

Maria said...

@Deyutza: desigur ca le ajuta :)

Unknown said...

Chiar căutam un ulei nou :D Cred că o să-l încerc pe acesta :*

Marya said...

Ai un par tare frumos si drept <3

Miss Z said...

Nu stiam ca au produsul asta! Eu cumpar tot ce gasesc cand vine vorba de uleiuri. Parul meu e foarte subtire si moale si trebuie sa il rasfat :)).
Ai parul foarte furmos si ingrijit :).

Post a Comment

Don't hesitate to write me your thoughts. I love reading your comments!

Free counters!